Program we współpracy z
Zakres ubezpieczenia
FAQ
Wniosek
Kontakt
Najczęściej zadawane
pytania
1.
Bank wymaga ode mnie wprowadzenia cesji na polisie.
Pole do wprowadzenia cesji jest dostępne w sekcji Wariant ubezpieczenia. Należy w tym miejscu uzupełnić dane banku.
2.
W jaki sposób mogę dokonać zmian w ubezpieczeniu? Np. zmiana danych osobowych?
W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem
ubezpieczenielandlorda@rozek.pl
3.
Czy w trakcie trwania okresu ubezpieczenia mogę zmienić wariant ubezpieczenia?
Tak. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem
ubezpieczenielandlorda@rozek.pl
4.
Czy zawarcie ubezpieczenia jest możliwe kiedy właścicielem nieruchomości jest firma?
Tak. Jest taka możliwość.
5.
Co należy zrobić w przypadku kiedy lokal jest własnością dwóch lub więcej osób?
W takim przypadku należy zaznaczyć opcję
Dodatkowy ubezpieczony
w sekcji
Wariant ubezpieczenia
, a następnie wprowadzić dane współwłaścicieli.
6.
Jak zgłosić szkodę?
Prosimy o kontakt z infolinią pod numerem
801 102 102
lub
22 566 55 55
. Szkodę można zgłosić również drogą internetową.
7.
Czy na jednej polisie mogę ubezpieczyć więcej niż jedno mieszkanie?
Tak. Należy kliknąć w pole Dodaj nową lokalizację w sekcji Wariant ubezpieczenia i uzupełnić wymagane dane.
8.
Czy do ubezpieczenia może przystąpić każdy, kto chce ubezpieczyć swoje mieszkanie?
Nie. Jest to program dedykowany tylko dla Klientów Mzuri.
9.
Czy ubezpieczenie obejmuje odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone najemcy mieszkania?
Tak. Zakres ubezpieczenia OC został rozszerzony o szkody wyrządzone najemcy.